35. “I els que treballem als polígons industrials dels afores, ¿com volen que arribem a la feina?”

En un bon transport públic. Malauradament, el planejament urbanístic ha permès la proliferació polígons industrials dispersos, sense la densitat de treballadors necessària per disposar d’un bon servei de transport públic. Cal que qualsevol nova extensió del sòl industrial faci possible la mobilitat en transport públic. Als polígons industrials existents, sempre que tinguin la densitat de treballadors necessària, cal fer-hi arribar el transport públic amb freqüències de pas adients i amb bones cobertures horàries. En qualsevol cas, els treballadors que no tenen més remei que arribar a la feina en vehicle privat, ho han de fer en recorreguts que no comprometin àrees densament poblades. De la mateixa manera que, afortunadament, les fàbriques ja no poden treure fums allà on vulguin, els cotxes que hi arriben tampoc poden passar per tot arreu. El dret a la mobilitat no està per sobre del dret a la salut dels altres.

35 - David Bravo - Fàbrica

Foto: David Bravo

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s